Powered By Blogger

9 aug. 2024

În brațele părintești - Sf. Ioan Iacob Hozevitul


Rămas de mic orfan pe lume,

Ca un copil al nimănui,

Mi-am pus nădejdea mea spre Domnul

Cerând de-a pururi mila Lui


Bunica, Dumnezeu s-o ierte,

Mi-a semănat de timpuriu

În suflet tainele credinții

Și rodul lor mă ține viu


O, scumpa mea bătrână sfântă

Eu, tot ce am îți datoresc,

Căci m-ai adus la cunoștința

Părintelui Celui Ceresc


„Când tatăl meu” (cum zice psalmul)

„Și mama mea m-au părăsit”,

Atuncea Domnul cel din ceruri

La sânul milei m-a primit


Deci, suflete al meu smerite

Întraripează-te mereu,

Prin rugăciune prea fierbinte

și dragoste spre Dumnezeu.


Privind în inimă cu mintea

Să cauți tainicul izvor,

Din care viața se adapă

Cu darul cel mântuitor


Urmează calea mântuirii

Trăind în pace singurel

și toată grija cea lumească

S-o lepezi astăzi pentru El.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează