Powered By Blogger

25 sept. 2024

Candela - Pavel Coruț


„Ultimului Domn Român, Alexandru Ioan Cuza"


Prefă-te, inimă, în foc,

Aprinde candela, diseară,

Pribeagului fără noroc,

Stăpânului furat de Ţară!


Şi fă-te, inimă, stejar,

Să-i dai a umbrei mângâiere,

Căci s-a hrănit doar din amar

Şi s-a-mbătat doar cu durere.


Ref. x2: Primeşte-l Doamne-n casa Ta,

Pe domnul trist şi-nsingurat,

Pe Cuza, inimă de stea,

Şi iartă-ne că l-am trădat!


Smulgeţi coroana cea de spini,

Lăsaţi-i fruntea în lumină,

Pribeagului printre străini,

Stăpânului lipsit de vină.


Să-şi poarte ochii către noi,

Iertarea lui ni-i izbăvire,

Căci am ajuns pustii şi goi,

Săraci la minte şi simţire.


Ref. x2: Primeşte-l Doamne-n casa Ta,

Pe domnul trist şi-nsingurat,

Pe Cuza, inimă de stea,

Şi iartă-ne că l-am trădat!


Pe noi în Cer el ne-ar fi vrut,

Căci se făcuse-a noastră vrere.

Noi l-am trădat şi l-am vândut

Orbiţi de patimi şi avere...


Ref. x2: Primeşte-l Doamne-n casa Ta,

Pe domnul trist şi-nsingurat,

Pe Cuza, inimă de stea,

Şi iartă-ne că l-am trădat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează