Powered By Blogger

29 apr. 2019

Niciodată, iubito - Lucian Avramescu

Niciodată, iubito, n-am sa merg fără tine
Ești prezentă în sângele meu galopând
Te simt ca pe-o băutură în vine
Cuțit ce-mi taie sfoara unui gând.

Niciodată, iubito, n-am să ador altceva
Decât sânii tăi mici făr-a bluzei perdea
Legănarea șoldurilor tale fierbinți
Ce scoate pe Corso vânzătorii din minți.

Niciodată, iubito, n-am să umblu hai-hui
În palmă mereu îmi vei sta ca un cui
Răstignit în această râvnită dulceață
Ce ține o viață.

În cosmos trimis să comand escadrile
Să cuceresc un meteorit din altă cale lactee
Străpungând în iureș norii atomici
Vei fi, dintre stele, singura râvnită femeie

Și-n moarte de-ar fi să cobor fără lift
Să umblu prin ale iadului odăi cu metroul
Tot la tine iubito m-aș gândi
Admirându-ți în smoală, trusoul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează