Powered By Blogger

25 dec. 2019

Du-te soare - Zaharia Bârsan

Soare... mi-ai căzut pe masă...
ce mai căutai la mine?...
nici o floare n-am în casă,
să te-ntâmpine cu bine...
nici un viers nu mi se încheagă
să te înbrace ca-n trecut...
te-am uitat de-o iarnă întreagă
de când nu te-am mai văzut...

Uite... cărți întredeschise...
îmi păreau odată sfinte!...
câte gânduri... câte vise
nu mi-au răsădit în minte!
File rupte... file rele...
mi-am cântat prea mult un dor...
nu te-apropia de ele,
că te-ngropi în noaptea lor!...

Mergi mai bine... că te-aşteaptă...
du-te... du-le zile bune...
câte suflete se-ndreaptă
înspre raza ce apune!
Nu vezi că la mine-n casă
nici un cântec astăzi nu-i?!...
du-te soare... şi mă lasă...
nu mai am nimic să-ţi spui!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează