Powered By Blogger

9 sept. 2020

Muzica - Nichita Stănescu



















Deodată au venit pe sub copaci.
Duceau cu ei o chitară
care lasă în seară
o umbră grea, triunghiulară.
După aceea au început să cânte
și melodia a întins spre tine
brațele ei reci.

Melodia întindea spre tine
brațele ei feline, brațele ei reci,
și n-am simțit când te-a-mbrățișat
cu îmbrățișarea
pe care uneori ți-o dă înserarea,
electric și-ntunecat.

Melodia ospătă din tine
cum ospătează dintr-o pradă
o forfotă de raci.
Deodată au plecat de sub copaci.
Duceau cu ei o chitară
cu o umbra grea, triunghiulară,
smulsă din seara, ruptă din seară.

Când mi-am întors spre tine chipul
văzui doar un schelet ce-l lustruia
nisipul.

O, draga mea, iubita mea,
femeia mea,
bine-ai venit dintotdeauna.
ți-am sărutat arcada, sternul,
osul suav ce-mpodobește mâna,
scheletul clipei străbătând eternul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează