Powered By Blogger

1 nov. 2020

Fratele meu de peste Prut - Adrian Păunescu











Bună ziua frate, frățioare,

eu sunt cel ce-n poartă ți-a bătut,

ca să te întreb ce te mai doare,

am venit aici de dincolo de Prut.


Grea și neagră este pâinea noastră,

viața-i plină de păreri de rău,

plânge-o stea roș-galbenă-albastră,

de la București la Chișinau.


Ce mai faci și care-i calea, frate,

cine-a mai murit dintre cei dragi?

Să fim despărțiți nu se mai poate,

hai să punem granița-n desagi.


Europa m-a-ntrebat de tine,

și i-am spus că te iubesc deplin,

dacă nu ți-e bine, nu mi-e bine,

suntem ai aceluiași destin.


Orice-ar fi aceeași ne e mama,

orice-ar fi aceiași suntem noi,

ține minte, frate, ține seama,

neamul nostru e în amândoi.


Tu deschide poartă și fereastră,

am venit cum am putut veni,

ca să-ți spun că azi e ziua noastră,

și că va mai fi, va fi, va fi...


Și am venit,

să te salut,

frarele meu,

de peste Prut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează