Powered By Blogger

11 dec. 2020

Balada lupului alb - Pavel Coruț











Sunt punte către celălalt tărâm

cu trupul meu vă voi deschide cale

în urma voastră eu o să rămân

un vis albastru dintr-o blândă vale


Cu mâna-ntinsă am cerșit la porți

un strop curat din sfânta nemurire

eu, cel urât și cel hulit de toți

coi înflori a voastră regăsire


Mă veți simți alăturea de voi

un gram de timp înveșmântat de soartă

veți pomeni de vremea de apoi

de lupul alb ce v-a trecut de poartă


Veți trece peste mine ca pe-un drum

cu ochii-n steaua cea de mine-adusă

veți fi departe-n zările de fum

eu voi dormi sub țarina supusă


În viitor în seri târzii, cuminți

trecuți de val și mângâiați de stele

când pruncii-or fi deja bătrâni părinți

și-or bea râzând, la nunți, visele mele…


Mă veți simți alăturea de voi

un gram de timp înveșmântat de soartă

veți pomeni de vremea de apoi

de lupul alb ce v-a trecut de poartă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează