Powered By Blogger

24 apr. 2021

Cânt - Magda Isanos













Cânt ca privighetorile oarbe.

Nu știu, eu sorb cântecul sau el mă soarbe.

Atât de sus ne-nălțăm câteodată...

sufletu-mi arde de-o flacără înfricoșată.


Ca rugul din care a vorbit Dumnezeu,

așa arde sufletul meu.

Cred în zâne, în sfinți și minuni;

prieteni, nu-mi împletiți cununi.

Cântecul e-n mine ca-n voi tăcerea;

îi bănuiesc uneori puterea,

însă nu știu nimic și mă -nchin smerit

îngerului lângă mine ivit.


Fă-mă să cânt despre oameni și suferinți,

șoptesc cu buzele reci, fierbinți,

despre săraci, despre copii și foame...

și-n mijlocul cereștii mele spaime,

întrezăresc cuvintele de foc,

cu care-ar trebui să creez lumea, s-o pun la loc.


Apoi rămân singură. Nu știu nici eu

de ce mi-a vorbit din stufișul aprins Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează