Powered By Blogger

20 aug. 2021

Am pe nimeni - Ion Caraion

















- Und' vă duce, domnule?

- În grădină, somnule.

- Ce să faceți, domnule?

- Să mă-mpuște, somnule.

- Că au gloanțe, domnule?

- Că au vreme, somnule.

- Und vă-ngroapă, domnule?

- Sub zăpadă, somnule.

- Vă e frică, domnule?

- Îmi e scârbă, somnule.

- Cui să spunem, domnule?

- Iadurilor, somnule.

- Va fi bine, domnule?

- Va fi seară, somnule.

- Aveți rude, domnule?

- Am pe nimeni, somnule.

- Vreți o cupă, domnule?

- Cât mă costă, somnule?

- N-are-a face, domnule.

- De otrăvuri, somnule...

- Nu vreți cupa, domnule?

- Sparge-o-n țăndări, somnule!

- Să vă plângem, domnule?

- N-are-a face, somnule.

- Noapte bună, domnule!

- Dormi cu mine, somnule!

- Eu dorm singur, domnule.

- Eu nor singur, somnule.

- Moarte bună, domnule.

- Noapte bună, somnule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează