Powered By Blogger

15 nov. 2021

Iubire - Mihai Beniuc
















Cum ne-am iubit ca doi războinici!

Şi amândoi eram destoinici

ca să izbim unul într-altul,

să dăm atacul şi asaltul.


Am rupt suliţi, am spart scuturi

am devastat atunci ţinuturi

în suflete unul altuia,

și-adeseori mi-am zis că nu-i Ea

iar bătălia-i fără ţel!

Şi tu spuneai gemând:,,Nu-i El ! “


De unde-atâta încleştare?

Acuma plouă plumb în zare

și stăm plouaţi, zdrobiţi şi uzi

și tu mă-ntrebi:,,Tu nu auzi?”


Zic:,,Da...” Şi-mi dârdăie toţi dinţii

pe creştet mi-au picat arginţii

ori poate că e numai coiful

și vântul îngheţat mi-i roibul.


Şi ne zâmbim...Zici:,,Mor curând.”

Iar eu răspund cu voce slabă:

,,Am primul dreptul la mormânt.”

și eu ţi-s rob şi tu-mi eşti roabă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează