Powered By Blogger

15 nov. 2021

Necunoscuta femeie - Mihai Beniuc










Dintre-nșelătoarele amante

mi-a rămas în minte numai una,

încărcată greu cu diamante

și purtând pe frunte - nouă - luna.


Mă-nvelea cu șalul de-ntuneric

și stăteam alăturea tăcuți;

trupul fin i-l cuprindeam eteric:

„Spune, tu, de ce nu mă săruți?”


Ea tăcea și mă-nvelea mai tare,

tăinuit o lacrimă zvânta;

nu-ndrăzneam să-i pun vreo întrebare,

ce durere grea o frământa.


Dar o dată, către zori de ziuă,

când pleca de obicei grăbit,

inima ca un ciocan în piuă

i-a bătut ș-atuncea mi-a vorbit.


„Trebuie să rupem legătura!

Te iubesc așa de mult acum,

că mi-e arsă de-nsetare gura:

un sărut și te vei face scrum!


N-am iubit pe nimeni niciodată,

toți i-am sărutat, pe câți am vrut;

și-au pierit ca floarea scuturată.

Te iubesc, nu pot să te sărut”.


N-a mai fost de-atuncea la-ntâlnire,

dar eu știu că nu mă va uita.

Când s-o stinge marea ei iubire,

O, atuncea mă va săruta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează