Powered By Blogger

1 nov. 2021

Scrisoare 10 - George Țărnea












Pe ce să-ți jur, iubito, că mi-e frică

de fiecare clipă strânsă-n noi -

înțelegâmd cu gândul cum se strică

un joc perfect sub gheața formei noi.


Tot mai zgârcită iarna toarce-n palme

scămoase fire dintr-un vis apus,

dar parte cum s-avem de zile calme

dacă, pe rând, zăpezii ne-am supus.


Pe ce să-ți jur, iubito, că mi-e vară

sub mângâierea ta, cădere-n ger,

iar dintre toate cea mai grea povară

e, zilnic, ție pradă să mă cer.

 .............................................

Mă spăl de frig, să-mi treaca toată mila

de cerul prea bogat în vânătăi,

târându-te prin iarnă cu de-a sila,

până se-aprinde gheața-n ochii tăi.


Pe ce să-ți jur, iubito, că mi-e soare

privirea ta rămasă-n gândul meu

și, câtă vreme liniștea mă doare,

de sub zăpezi am să te strig mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează