Powered By Blogger

8 dec. 2021

Ea - Nichita Stănescu















Tocmai acum, tocmai acum

când o iubesc cel mai mult,

tocmai acum am mințit-o.

Tocmai acum, tocmai acum

când ea ține cel mai mult la mine,

tocmai acum am umbrit-o.

Tocmai acum, tocmai acum

când ea se gândește la mine fluier a pagubă.

Tocmai acum, tocmai acum

când ea e cea mai frumoasă de pe lumea

stelelor mele,

orbesc.

Tocmai acum, tocmai acum

când îi simt grația

străbătând toate zidurile orașului

surzesc.

Tocmai acum, tocmai acum

când simt că ei îi este dor de mine

îmi jignesc prietenii

nemaisuportând cât de dor poate să-mi fie de ea.

Tocmai acum, tocmai acum

când ea își calcă de drag de mine

rochia în carouri,

eu stau și curăț lănci cu benzină

ca să le azvârl în animale și în vulturi.

Tocmai acum, tocmai acum

când ar fi trebuit să fiu

cuprins de o tandră alergare,

mă prelungesc în vis

de frica de a fi fericit.

Tocmai acum, tocmai acum

când ea iradiază de lumina inimii ei,

citesc despre toate novele

și toate stelele explodate

și mă lungesc cât cea mai lungă stradă din oraș

și mă asfaltez

și mă îmbrac în ninsoare și gheață,

mai ales în gheață,

mai ales în gheață, mai ales în gheață,

ca ea, scumpa și divina de ea

trecând să alunece

și să cadă și să-și rănească glezna,

pe care, doamne,

de atâta vreme nu i-am mai sărutat-o.

La urma urmei,

cine are curajul să sărute o gleznă

dacă ea nu șchioapătă?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează