Powered By Blogger

15 dec. 2021

Mi-aș spune singur la mulți ani - Lucian Avramescu












A fost să fie ziua mea

ce nu se-ntâmplă niciodată

să pice la aceeaşi dată

și totuși a fost sigur ea


Pentru prieteni un motiv

în preajma doamnelor cu tiv

de-a cuvânta și bea cursiv

dar astăzi nu le-am fost conviv


Cuvântul mi-a rămas în gât

fiindcă-s Doamne total mut

aș vrea să zic un da, atât

dar vorbele-mi rămân în gât


Visez să mă îmbăt nițel

dar vinul nu mă vrea nici el

nici pulpa rumenă de miel

nici ceafa groasă de purcel


Țin un discurs prelung în mine

cuvintele se leagă bine

dar la lumină ies suspine

și-aplauzele-s cu surdine


Mi-aș spune singur la mulți ani

plătind în mine mulți țigani

dar n-am pesemne destui bani

să-mi dau bacșiș de la mulți ani


Pentru destui  sunt prea bătrân

mă simt ca un catâr în fân

ani mulți de ce și la ce bun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează