Powered By Blogger

16 dec. 2021

O, cerule… - Traian Dorz

















O, Cerule, o, Cer iubit,

spre naltul tău de haruri plin

vin lacrimile mele, vin

şi ruga mea din ceas senin,

şi cea din ceasul greu de chin,

o, Cerule, o, Cer iubit,

spre tine vin, spre tine vin!


O, Cerule, o, Cer iubit,

tot ce-am eu drag e-Acolo Sus,

în tine-i Domnul meu Iisus,

în tine-ai mei iubiţi s-au dus,

să vin şi eu mi-e dor nespus,

o, Cerule, o, Cer iubit,

Acolo Sus, Acolo Sus.


O, Cerule, o, Cer iubit,

zdrobită-a fost credinţa mea,

nădejdea la pământ zăcea,

iubirea doar se mai lupta,

iar tu-ai făcut să-nvingă ea,

o, Cerule, o, Cer iubit,

iubirea mea, iubirea mea!


O, Cerule, o, Cer iubit,

cu cei de care sunt legat,

cu care-am plâns şi m-am rugat

şi-am suferit şi m-am luptat

doresc să fiu în tine-odat’,

o, Cerule, o, Cer iubit,

încununat, încununat!


O, Cerule, o, Cer iubit,

şi-n ceasul sfânt când am să vin,

deschide-te deplin, deplin,

să fii senin, senin, senin

şi plin de mii de cânturi plin,

o, Cerule, o, Cer iubit,

când am să vin, când am să vin!…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează