Powered By Blogger

15 dec. 2021

Prizoniera singurătăţii - Angelina Nădejde

















Nu ţi-am mai scris, de ce-aş mai face-o, oare, 

când primăveri se pierd fără de tine?! 

Dureri în ploi, tristeţi molipsitoare 

s-au rătăcit prin toamnele din mine.


Nu ţi-am mai scris, de ceară-mi este mâna, 

bătăi în cord refuză să te creadă, 

în trup fanat, port suflet de ţărână 

și-i prea uscat să-i poată da vreo mladă.


Nu ţi-am mai scris, e mult şi nu mai ştiu

să pun în fraze cratima iubirii,

iar firul vieţii mult prea pământiu 

să regăsesc culoarea amintirii.


Şi de-aş putea s-o fac, ce ţi-aş mai spune?

doar că am ars în lutul tinereţii

cât timp mi-ai fost voit deşertăciune,

Eu, prizonieră-n veci - singurătăţii.


Versuri din volumul “Sunt un alt anotimp"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează