Powered By Blogger

15 dec. 2021

Veche scrisoare de dragoste - Emil Brumaru

















În ce să mă preschimb ca să-nțelegi

că te iubesc mai mult decât un om,

mai mult decât un fluture în zbenguieli fără de legi,

mai mult decât o creangă fructul dintr-un pom.


În ce să mă prefac să-ți prind întregul trup?

În vânt, în râu, în după-amiaza unei zile

ce ți-ar înfășura sufletu-n raze fine

și ți l-ar pune-n fagurii gustoși, ca mierea-n stup?


În ce să mă transform de dragul tău, în ce?

Într-un lingou de aur, într-o piramidă,

într-o păroasă, lâncedă omidă

ce se tot duce,-ncet-încet, în jos, pe pântece?


Eu te iubesc atât de pământește,

încât nu știe decât Dumnezeul meu

care-ți șoptește pe dumnezeiește

să mă primești așa cum e și El: și bun, și rău…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează