Powered By Blogger

16 feb. 2023

Manifest liric - Benedict Corlaciu


Oamenii spun că

Europa e centrul de gravitație al culturii.

Totuși, eu aș pleca spre

Cape-Town sau, în cel mai grav caz, oriunde în afara meridianelor acestui continent.

De altfel oamenii sunt obișnuiți să se creadă - fiecare-n parte ~ buricul

Pământului.

că negreșit realitatea trebuie să fie cu totul alta.


O sticlă cu vin încă și încă una,

că venim dintre oameni iluștri și bogați

care ne-au spus că nu merităm să fim decât dezbrăcați

și cărora le este totuna

că dormim pe maidan, lângă o casă

cu șapte etaje și-o servitoare timoasă.

Astăzi am găsit niște bani

pe stradă - sau, dacă vreți, i-am furat;

însă n-am să mănânc, fiindcă scrie

undeva că n-am voie, deoarece-s deocheat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează