Powered By Blogger

28 nov. 2023

Sami şi Clăruța - Ion Pribeagu

 

Ba, main vort, că nu mă supăr

Şi petrece cât îţi place

Cu oricine, numai, dragă,

Să mă laşi pe mine-n pace!


Bietul Sami, cum să scape

De încurcătura asta?

A făcut tot ce-i posibil,

Să nu-şi supere nevasta.


A lipsit vreo patru ore

Şi apoi bine dispus,

A venit, frumos, acasă.,

Ca un mieluşel supus.


După ce-au vorbit de fleacuri,

Care nu au nici un rost,

Scumpa lui Clăruţa-ntreabă:

- Haide, spune-mi, unde-ai fost?


-Unde vrei să fiu? - exclamă

Sami Pişke, şugubăţ –

Când să ies din han, m-opreşte

Aia blondă: Liza Băţ!


M-a poftit la ea acasă,

Mi-a vorbit de soţu-i Şmil,

Că-i incult, ş-acum cu stămburi

El la bâlciul din Mizil.


Discutând apoi de criză,

M-a tratat c-o cafeluţă,

A pus ivărul la uşe

Şi a fost foarte drăguţă.


- Nu te superi, dragă Sami,

Fiindcă-ai petrecut cu ea –

A-ntrebat Clăruţa dulce –

Spune-mi drept, i-ai dat ceva?


- Sigur că i-am dat! ştii bine

Că-s galant, ca de obicei!

- Şi cam cât? – Nimic toată!

Cam vreun milion de lei!


- Dar-ar dracii-n ea de hoaţă! -

A ţipat Claruţa-n van –

Dar când Şmil mă vizitează

Parcă eu îi iau vreun ban?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează